La comparsa cristiana dels Pallaresos va celebrar ahir la tradició nadalenca de fer cagar el Tronc de Nadal. L’ocasió es va aprofitar per fer un brindis per desitjar bones festes i un bon any 2012 en què la comparsa ostenta la capitania cristiana.
Categories
- Actualitat (333)
- Butlletí MiC (72)
- Calendari Fester (18)
- Càrrecs de la festa (29)
- Comparses (121)
- Al·leridís (52)
- Banu-hud (2)
- Els Anglesola (15)
- Musa (1)
- Pallaresos (31)
- Urgellencs (21)
- Llei de transparència (1)
- Portada (13)
Entrades recents
- RECREACIÓ DE LES NOCES REIALS 2026
- ELS MOROS I CRISTIANS DE LLEIDA AL 50è ANIVERSARI DE LA UNDEF A COCENTAINA
- GALERIA D’IMATGES PRESENTADES AL XVI CONCURS DE FOTOGRAFIA “MEMORIAL XAVIER ALUJA”
- ELS MOROS I CRISTIANS DE LLEIDA AL 30è MERCAT MEDIEVAL D’ALMENAR.
- XERRADA DIVULGATIVA ALS NENS I NENES DE I-3 DEL COL·LEGI EPISCOPAL










