Dissabte 20 de juny una nodrida representació de l’Associació de la Festa de Moros i Cristians de Lleida van participar en la desfilada commemorativa del 50è aniversari de la Unión Nacional de Entidades Festeras (UNDEF) que es va celebrar a la població alacantina de Cocentaina.

Més de 3.000 festers i prop de 2.000 músics van participar en aquesta desfilada extraordinària que va aplegar més de mig centenar de poblacions i va reunir a un nombrós públic al llarg del recorregut. La desfilada es va iniciar a les 8 del vespre al Passeig del Comtat i va finalitzar a la plaça del Pla, davant el Palau Comtal.

La jornada va finalitzar amb un sopar de germanor a la Plaça del Mercat que va reunir uns 1.700 festers i amics de la Festa de Moros i Cristians.

Fotos: Damià Vila