Membres de la comparsa cristiana del Pallaresos van voler reunir-se per celebrar, un any més, el tradicional tió de Nadal. La celebració va tenir lloc el 16 de desembre al Centre Cívic de l’Ereta i va servir per gaudir d’una estona divertida en la què, val a dir, el tronc va ser força generós amb els festers i festeres d’aquesta comparsa cristiana.
Categories
- Actualitat (333)
- Butlletí MiC (72)
- Calendari Fester (18)
- Càrrecs de la festa (29)
- Comparses (121)
- Al·leridís (52)
- Banu-hud (2)
- Els Anglesola (15)
- Musa (1)
- Pallaresos (31)
- Urgellencs (21)
- Llei de transparència (1)
- Portada (13)
Entrades recents
- RECREACIÓ DE LES NOCES REIALS 2026
- ELS MOROS I CRISTIANS DE LLEIDA AL 50è ANIVERSARI DE LA UNDEF A COCENTAINA
- GALERIA D’IMATGES PRESENTADES AL XVI CONCURS DE FOTOGRAFIA “MEMORIAL XAVIER ALUJA”
- ELS MOROS I CRISTIANS DE LLEIDA AL 30è MERCAT MEDIEVAL D’ALMENAR.
- XERRADA DIVULGATIVA ALS NENS I NENES DE I-3 DEL COL·LEGI EPISCOPAL










